Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Snö o kallt! Härligt!

Publicerad 2008-10-31 14:08:36 i Allmänt,

I går kom snön till oss! Det var med stora ögon Thelma stod o tittade ut genom fönstret när flingorna föll ner på marken. Titta, titta! Ropade hon. Inom en halvtimme hade d utökats till: Titta nö! Lilla skruttan, så duktig!
Tyvärr o typiskt var hon sjuk i går, febrig o dan så d blev inget ut o busa i snön, o idag är hon rätt krasslig o dan i bröstet o förkyld m så vi får hålla oss inne i dag med. Men kanske ligger d över helgen så vi hinner ut o busa lite nån dag snart!
   
Thelma kikar på snön


Liten sjukling som bäddade ner sig själv i soffan m sin "Lilla Anna" docka, mysgumman!

Nähä, nu har lillan vaknat så jag ska gosa lite m henne igen. O sen ska jag hugga tag i penslen o måla vardagsrummet;)
Kram på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela