Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Visste ni det här om mig?

Publicerad 2008-10-13 17:59:07 i Allmänt,

Snor rakt av här, saker ni inte visste om mig, eller så vet ni dom men låtsas inte om dom, eller så är det nåt annat fel på er;)

1)Tre saker om dig själv som du är stolt över:
Barnen!
Min sociala kompetens
Mina ögon

2)Som vän är du?
Snäll
Lyssnar
Äkta
Ärlig
Rolig

3)Är du bra på?
Laga mat
Irritera mig på människor;)
Inredning (särskilt i huvet)
Skratta
Prata i telefon
Möblera om

4)Är du avundsjuk?
Händer sällan, det är mer av en slags vemod jag ser andra "ha" saker eller liv jag "vill" ha. Inte avundsjuka. Jag vet ju var min gräns går. Men kan nog tänka en åttaårings tankar som : "alla andra har"

5)Öl och pilkastning eller discomusik och dans?
Bläk för öl, o kasta pil skulle jag nog inte re ut. Får bli disco o dans då;)

6)Tränar du?
Nja, beror på vad man menar. Tränar mig på jobbet ju;) Lyfter tunga saker där, d räcker. O så promenix m lilla hunden ju! Annars tränar jag mitt tålamod mest alla dagar: TVÅ döttrar!!!

7)Det första du gör på morgonen?
Vaknar?


8)Hemlig "förälskelse"
Sean Connery! O Mikael Persbrandt....drömmer lite;););)


9)Hatar du med dig själv?
Det mesta från axlarna o ner.
Att jag kan vara för snäll ibland o ha svårt att säga nej när det gäller mig själv. Kan lätt ta på mig för mkt.

10)Mest märkbara tantvarning?
"Sänk musiken, det är för högt"
Att jag hellre e hemma än går ut o festar (det är ju jobbigt)
Att jag älskar min velourdress o så gott som bor i den

11)Vad skulle du vilja göra mer på din fria tid?
Inreda, inreda, inreda!!!
Renovera, renovera, renovera!!!
Resa till värmen.
Träffa mina syskon mer

12)Något nytt projekt på G i snar framtid?
Renovera o inreda,tjohoo!

13)Nåt som du SKULLE VILJA göra, men som aldrig får tillfälle, tid, råd med?
GIFTA MIG!!!

14)Det bästa med att ha barn(om du har):
Att dom är mina, att jag fått dom ur min egen kropp som annars inte är mkt att hänga i julgranen. (Tänk att JAG fixade det!)
Att man med varje barn får uppleva världen på nytt, ur just deras ögon, att få följa barnet in i livet.
Att man får älska dom huuur mkt som helst!
Alla skratt dom ger och delar!


15)Är du pinsam ibland?
Jo, typ JÄÄÄÄÄMT (särskilt om man frågar stora dottern)

16)Person som du avskydde i skolan?
Lärare som bara trodde jag var en skitunge som var elak istället för att kolla hur jag EGENTLIGEN mådde!


17)Hångel på första dejten?
Om det känns rätt så varför inte? Jisses, präktighet är för andra - me not! (Dock ingen "runthånglare" för d!)

18)Bästa killkompis?
TOBBE!!!

19)Vad gör du på helgerna?
Myser, sover ut, njuter av livet, pratar i massor, lagar god mat, inreder o donar hemma, långpromenad m familjen, umgås med familjen i allmänhet o bara ÄR!

20)Livsdröm?
Starta katthem
Göra vårt hem riktigt FINT!
Gifta mig med Stefan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela