Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Sjukt trött o sjuk Thelma

Publicerad 2009-04-02 15:12:50 i Allmänt,

Har inte blitt att jag skrivit något här i dag. O om mitt inlägg verkar aningens virrigt så är det säkert så. För jag är så där sjukt trött som man blir när man bara är sjukt trött helt enkelt! Tror "järnet" börjar spöka nu. Har haft lågt m både Thelma o Molly. Stefan var nere o kollade på hälsokost här i tisdags om dom hade Floradix - tabletter (dvs blutsaft i tablettform) Dom e skitbra! Hade jag när jag väntade Thelma o järnet höll sig perfekt o magen likaså. D där skiten man kan köpa på apoteket bojkottar jag lätt! Hua för hård mage, DET får jag bara av att titta på burkarna, ha ha. Nä hälsokost e möe bättre;) Men blutsaft i sig är urk o bläk så tabletter är mkt smidigare.
Hur som så var ju som sagt Stefan på hälsokost här o kollade om han hade det, men han visste inte ens att d fanns men blev skitglad för tipset o skulle genast beställa. Så han hoppades att han hade i början på nästa vecka. (Hoppas jag m) Visst jag kan ju beställa på nätet, men m frakt o så blir d rätt mkt dyrare o så är jag ju sån som gärna handlar o gynnar affärerna här hemmavid (man ska vara glad så länge dom funkar) O nu när han beställde o så så väntar jag o kollar till tisdag.
Men trött är jag! HUA! Ni vet när man känner hur man nästan skakar i händerna o e helt svag o löjlig? Så trött är jag:(
Blir till o äta o sen vila lite. Annars kommer jag nog inte orka nånting o somna v fem eller nått.

Thelma e sjuk i dag snuttan. Genomförkyld, lite febrig o världens diareé stackarn. Rinner ur henne. Som tur e e Stefan hemma i dag m (fortfarande sjuk) så han kan byta på henne för jag kräks nästan. Skitlöjligt o jag blir så arg på mig själv! Men e man kvackelmagad så e man. Men jag blir skitsur. Det är likadant när katten spytt lr nått. Slutar m att jag m spyr om jag försöker ta upp det. URfånigt! Det bara kommer.
Ja, ja nog om det äckliga.
 Annars e d bra m oss i övrigt i allafall. Stefan har så grymt ont i ryggen bara, det knakar när han reser sig o så. Stackars älsklingen. Lider m honom.
Molly e pigg, ska på disco m bästisen i morgon. Hon börjar bli stor nu gumman. (o mamma älskar det o fasar exakt samtidigt)
Jag mår bra, förutom tröttheten då, o bebben slår kullerbyttor i magen o försäker möblera om där inne;)
Ha en fin em nu, får se om jag orkar skriva nått mer eller om jag somnar i grytan när jag lagar mat, ha ha!
Ha d gott!
PS: Thelma kan säga farmor nu! Låter jättesött. Jajmoj (typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela