Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Vårdag! Mat i skogen;)

Publicerad 2009-04-18 10:34:36 i Allmänt,

En underbar vårdag står vi inför här hemma. Så i dag åker cyklarna ut o så kör vi ut på landet o har picnick jag, älsklingen o Thelma. Bullar, frukt o goda mackor ska packas ner o sen bär det av;)
Älskar picknic (hur fasen stavas det egentligen? hmm...) O inte mkt går upp mot det lugnet man har när man cyklar ut på nån grusväg o hör d knastra under hjulen o fågelkvitter från skogen, o sen hitta en glänta i solen där man lägger ut filten o sen bara ÄR. Läser nån bok, tittar på naturen m barnen o njuter av nuet. (Men Mollan saknas klart i dag, men hon har d bra hos pappa i nya huset lillan)

I går hade vi en mysig dag oxå. Var ute på tomten o röjde lite o mös. Thelma hjälpte såklart pappa;)

(Ursäkta bildkvalitén sol o mobilkamera blir inte så bra)

Nähä, nu ska picknicen förberedas o sen bär det av;) Ha en underbar lördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela