Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Bild-utmaningen

Publicerad 2009-02-23 18:54:54 i Allmänt,

Blev utmanad av Mimis;)

*Gå in i mappen "mina bilder"

*Gå till den sjätte mappen o välj sen den sjätte bilden i den aktuella mappen

*Släng upp bilden på bloggen o skriv nånting om den

*utmana sex andra personer och länka till dem samt berätta att dom är utmanade



ÅHHH!!! Jag älskar den här bilden! Den är från den dagen vi kom hem med Thelma. *snyft, blir helt tårögd ju*
Molly hade precis blitt hämtad i skolan av Stefan o Thelma låg i sängen. Molly sken som en sol o sen mös dom hela em:) Man ser redan på denna bilden hur mkt dom beundrar o älskar varandra!

Jag utmanar:
*Hanna
*Sara
*Sara.W
sen får jag vara hemsk o stoppa för jag vet inga fler som inte gjort detta;)

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-02-27 00:33:12

jag har antagit utmaningen.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela