Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Liiiista!

Publicerad 2009-02-25 20:15:16 i Allmänt,

 Två saker som skrämmer dig
1. Döden.
2. All arbetslöshet

Två saker du har på dig just nu

1. Mysebyxor
2.  Tofs i håret

Två av din favoritlåtar just nu

1. Om du lämnade mig nu (älskar mkt m både Winnerbäck o miss Li)
2. Aldrig ska jag sluta älska dig (m Jonas Gardell)

Två saker du vill ha i ett förhållande

1. Roligt!
2. Fantasi

Två sanningar
1. Jag stör mig lätt på folk som är övertrevliga och överduktiga
2. Jag är pensionärstrött på kvällarna;)

Två saker som du attraheras av
1. Manliga händer
2. Intelligens

Två av dina hobbys

1. Träna med hunden
2. Scrappa

Två saker du verkligen verkligen vill ha
1. Körkort
2. Ommålat hus

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna
1. Jag kan vara avundsjuk på folk som det bara flyter på för - jämt!
2. Jag kan ha svårt att förlåta, men jag kan acceptera o gå vidare

Två saker du tänker på just nu
1. På hur gott bebisar luktar
2. Att jag nog e hungrig

 Två saker du börjar må illa av
1. När djuren spytt/spyr
2. Äckelsaker i vasken.

Två personer du utmanar att göra denna lista
1.Sara
2.Mimi




Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-02-27 00:31:26

jag antog din utmaning

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela