Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Skogspromenad och pyssel!

Publicerad 2009-02-03 20:27:43 i Allmänt,

I dag har jag o syrran varit ute o gått en lång skogspromenad, i ca 1½ timme. Sååå skönt! Hundarna njöt i fulla drag dom m såklart. Även om Camaro o Malte inte riktigt har fattat att d inte funkar o leka när den ena e en dvärgpinscher o den andre en New Foundland, men men. Dom gillar ju varandra i vilket fall, o d e ju tur.

På em pysslade jag lite här hemma o sen helt plötsligt var d visst kväll:)

Nu i kväll har jag hjälpt Molly att göra en egen gympapåse. Lr ja, måla den me sån textilfärg. En liten necessär blev det oxå. Ligger på tork nu, så ska vi ta andra sidan i morgon och sy dit lite detaljer o så.


Nä, magen kurrar så jag ska gå emot reglerna o gå o ta mig ngt att äta nu;)
Kram, o troligen godnatt på Er!

Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2009-02-04 10:10:51

Tjusigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela