Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Skriv det första du tänker på!

Publicerad 2009-02-24 13:53:44 i Allmänt,

Grön: Hulken
Sockervadd: sommar
USA: finanskrisen
Picasso: konst
Krulligt: afrohår
Frukt: kiwi
Alkohol: rött vin
Pyssel: scrapbooking
Skräckfilm: Barnhemmet
Betty Boop: söt
Kusin: fest
Paris Hilton: dum i huvet!
Dricka: vatten
Jesus: kyrka
Doft: bebis
Julen: totalt lugn
Vass: min tunga
Varmt: pool
Medeltiden: bröllop
Pizza: hungrig
Döden: saknad
Blod:  varmt
Skönt: sex
Gott: mat
Bröllop: kärlek
Kärlek: pirr i magen
Mardröm: rädd
Djurpark: Öland
Härligt: sommar
Vinter: pulka
Läskigt: pedofil

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela