Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Tandläkardag

Publicerad 2009-02-02 09:33:28 i Allmänt,

Behövde inte köra till Halmstad. Staffan o Monica var så snälla så dom fixade d. O Kajsas hand var ok, skönt d!

I dag ska Molly till tandläkaren då, hoppas d inte är för många hål för då får mamman skämmas;) Försöker vara så noga m att hon inte ska småäta o att hon ska borsta noga, men men vi får se vad dom säger i dag.

Nu ska jag plocka lite här hemma, sen blir d promenix m Malte. Hämtar inte Thelma på dagis i dag för mamma erbjöd sig att göra d iom att jag frågat om hon kunde ha henne medans Molly o jag är hos tandläkaren. (Ser m fasa framför mig en Thelma som skulle riva ner allt hos tandis *hua*) Så jag ska inte i väg förrens jag ska hämta Molly v 12.45 ungefär, så vi slipper stressa.

Kallt som attans är det i dag o man drar sig faktiskt för att gå ut för det är grått o blåsigt o trist. Men men, d e bara o bita ihop, ha ha ha!

Nä, kanske skulle ta o äta lite frukost?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela