Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Denna listan ...

Publicerad 2009-02-18 11:35:35 i Allmänt,

fann jag hos Hanna

Hur gammal är du om fem år?
då e jag på mitt 35:e år;)
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Thelma
Hur lång är du?
165
Vilken är den senaste filmen du sett?
Righteous Kill, med bla Al Pacino o Robert De Niro
Vem ringde du senast?
Stefan
Vem ringde dig senast?
Edvin (goa brorsonen)
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på, men gillar nog att prata direkt mest
Vilken ögonfärg har du?
Blå blå blå

När vaknade du i dag?
6.50
Vilken är din favoritjulsång?
Helga Natt m Tommy Körberg (riktigt hööögt!)
Vilken är din favoritplats?
Nånstans där jag finner lugn. INTE stan i allafall;)
Vilken plats föredrar du minst?
I gynstolen - uuuäääk!
Var tror du att du befinner dig om tio år?
Har lärt mig att d blir aldrig som man tänkt sig så jag svarar - vem vet?
Vad skrämde dig om natten som barn?
Eld! Var livrädd varje natt för att huset skulle börja brinna. Såg alltid till att vara klädd så jag kunde stå ute om jag var tvungen (tragiskt egentligen)
Vad fick dig verkligen att skratta senast?
I går när jag var hos älskade syster m man o vi pratade o klumpiga grejjer som när jag stukade båda fötterna o låg plattfall vid soptunnan, ha ha
Hur stor är din säng?
90×2, alltså 180 cm bred och 200 cm lång.
Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär
Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast utan
Hur många kuddar har du i sängen?
Vi har fyra.
Är du social?
Oftast
Vilken är din favoritglass?
Romrussin
Tycker du om kinamat?
Älskar

Vad dricker du till frukost?
Mjölk lr juice
Kan du spela poker?
Nope
Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nä, tror inte det?
Vill du ha barn?
Ja, dom behåller jag mer än gärna;)
Har du någonsin åkt ambulans?
En gång när Molly hade hemska feberkramper som liten
Föredrar du havet eller en bassäng?
NU - bassäng (burr för havet)
Vad spenderar du helst pengar på?
Helst? Inredning lr att hitta på ngt hela familjen
Äger du dyrbara smycken?
Ja, för mig
Vem är den roligaste människan du känner?
Stefan. O Thomas e jäkligt rolig ibland m;)

Sover du med gosedjur?
Räknas Stefan?
Vad har du för ringsignal?
Nån trist Dallas lr nått
Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Japp, en del har lilskiten Thelma:)
Hund eller katt?
Hund och våran katt Smilla (har lite svårt för ALLA katter)
Flirtar du mycket?
Ha ha. Möjligen m Stefan då
Kan du byta olja på bilen?
Vet inte, aldrig testat
Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nope, SÅ fort har jag aldrig cyklat
Vilken var den senaste boken du läste?
Skam av Karin Alvtegen (tror jag, lr var d Anhörig av Katerina Janouch?)

Den bästa bok du läst?
Läser så varierat. Men Skam är riktigt bra! Annars "Dotter till en mördare" lr "Gör vad ni vill men döda henne inte" vidriga böcker bägge två (sanna) men jävligt tankeväckande
Prenumererar du på någon veckotidning?

Dansar du i bilen?

Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P3 Christer lyssnas d på nästan dagligen här;)
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Att jag ringt Olofsgården (skrev d i kalendern)
När var du i kyrkan senast?
När älskade älskade mormor begravdes (saknar dig VARJE dag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela