Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Arg mamma

Publicerad 2009-01-26 13:48:30 i Allmänt,

Lite arg e jag nu allt.
Molly hade lovat att städa rummet efter skolan i dag. Men gissa vem hon drog m sig? Jo, en kompis från skolan! SUCK. Hon får så gärna leka m sina kompisar så klart, men när man bett henne i en evighet ,känns d som, att hon ska städa rummet o hon lovar dyrt o heligt o så - NÄ! Vi blev osams, dumt jag VET, o så sa jag att hon likaväl kunde gå hem till henne nu o leka för jag orkade verkligen inte tjafsa. Hon väckte Thelma o gapade o grejjade. Får nog bli en lång trist diskussion om detta i kväll:(
Vi får se. Älskar ju pluttan, men jisses vilket humör hon har! Undrar VEM hon fått det av? *ler oskyldigt*
Ja, ja, hungrig e jag nu så jag ska se om jag hittar ngt att äta i allafall.
Hej o kram

Kommentarer

Postat av: Jasas.se

Publicerad 2009-01-26 13:50:01

Det är så 'lustigt' hur man ser sina personligheter hos sina barn! Som igår så la jag en kommentar till Mio att 'vad du är busig' osv.. så tittar jag på mamma och får en blick som heter duga och ett svar: 'Ja, och undra vem han har fått det ifrån' HAH! Där fick jag så jag teg :P

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-02-01 13:03:19

Ja, d e skumt d där va lika dom kan vara sina föräldrar;)Jag märker d på mig o mina föräldrar m till viss del.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela