Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Skallabank!

Publicerad 2009-01-18 13:06:14 i Allmänt,

I snart en vecka har d bultat i huvet nu! BLÄK! Börjar bli aningens jobbigt nu, man har ju varit piggare o gladare om man så säger. Visst man försöker ju fungera ändå, men d e lite tufft.
Fast d e ju "bara" på ena sidan, min vänstra, som d dunkar så...
Hur som. Här är d som vanligt typ. Lite oroligt dock eftersom dom gått ut m varsel på älsklingens jobb o han inte vet om han "klarar" sig lr inte, men men d löser sig ju alltid d vet man ju. Men tråkigt e d klart om han blir av m jobbet för d e ju en trygghet plus att d finns ju knappt några jobb nu. Plus att han trivs så bra o har kanonbra tider så vi hinner träffas mkt o han e aldrig hemma sent så han inte hinner med barnen. Fasar för alla som jobbar så länge så dom o barnen aldrig hinner ses, synd om både barn o förälder:( Ja, vi får hoppas han klarar sig. Känns ju klart extra i kassan m iom att jag oxå e arbetslös. O gå hemma o nöta på varandra kan få det bästa förhållandet lite ur balans.
Tur man har stark grund ändå;)

Ja, ja, annars e d bra här. Livet rullar på. Hoppas Molly kan gå till skolan i mon för hon var hemma hela förra veckan o va sjuk.

Ha en fortsatt bra söndag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela