Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Här rullar dagarna bara på

Publicerad 2009-07-22 11:12:43 i Allmänt,

Ja, ursäkta att jag inte skrivit på ett bra tag nu! Men Stefan har semester o tiden har gått åt annat. O i går låg jag avdäckad av matförgiftning:( Bläk! MIndre kul, särskilt när man e höggravid o otymplig som d är. Men men, idag e jag mkt piggare iallafall. Har tom vågat mig på att äta några rostade mackor. Mums!

Vad har vi annars hittat på? Hmmm...inte några större grejjer. Varit på marknad m ungarna i lördags, d uppskattades. D Thelma tyckte bäst om var att d fanns en helikopter där! Hon är ju tokig i helikoptrar o var helt salig när hon fick se en riktig på så nära håll;)
Mollan köpte lite smällare, massor av godis o sånt där man sprayar så kommer d som trådar, va heter d?
Thelma fick en heliumballong o var så lycklig.

I går åkte Mollan till farmor o farfar för övernattning. O i dag ska dom vidare till Halmstad o hämta Kajsa för att fortsätta mot hemligt mål (som jag råkar veta är Tivoli i Köpenhamn, m övernattning på hotell - dom kommer bli överlyckliga)

Just nu är Stefan o Thelma ute o klipper gräset. För vi har fått låna gräsklippare av min kusin. Helt hopplöst o vara utan ju:(
Men hur som så blir d fint. Jag ska hoppa in i duschn o sen ska jag tvinga mig ut i värmen. Måste orka! :)

I morgon ska jag till dr i Vxö på förlossningsförberedande samtal. Lite (läs mkt) nervöst. Men d fixar sig nog.

Nähä, duschen nu då.
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela