Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Röntgen forts.

Publicerad 2009-07-07 14:46:15 i Allmänt,

Doktorn som vi hade när Thelma hade lunginflammaton ringde innan o sa att han tittat på röntgenbilderna o att allt var så fint så! Så nu behöver vi inte tänka mer på det, sååå skönt! Även om man inte trodde att d var ngt så är d så skönt o få det bekräftat. Han önskade oss en trevlig sommar o var verkligen supertrevlig. Så skönt att han ringd, känns så mkt mer personligt än bara ett brev tycker jag.

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-07-08 22:00:18

gud så skönt att det var fint allt..

vi har inte fått göra någon uppföljning på razmus efter hans lunginflammation. skumt.. kanske inte är lika noga här i östergötland..

hoppas alla har hälsan? kramar i massor

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-07-09 11:38:50

Tack! Ja, alltid skönt o få d bekräftat. Men d var nog bara för att vi åkte in akut m henne som d kollas upp extra kanske? För mitt kusinbarn hade lunginflammation samtidigt som Thelma o dom har inte röntgat varken då lr sen.

Vi mår bra här annars. Kram till er m!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela