Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Bara en torsdag

Publicerad 2009-06-18 09:15:30 i Allmänt,

Åh, så hade jag skrivit värsta långa inlägget så försvann det!!! Gaaah!!!
Hur som så har vi en bra lite mulen dag här. Thelma tyckte dagen skulle börja strax innan 6 i dag. Personligen hade jag ju inte blitt ledsen om jag fått sova en timme till.

Vad ska ni hitta på i midsommar? vi ska till min kusin Benny o hans familj. O på dagen ska vi åka o dansa m Thelma. (Molly e hos pappa)

Det går jättebra för Stefan på nya jobbet m förresten, härligt! O  m hunden, Doris, går d oxå bara bra. Hon är så lugn o go!

Ha en bra dag nu, tycker mig höra dammsugaren ropa nu;)

Kommentarer

Postat av: Ingela

Publicerad 2009-06-18 18:19:35

Tittar in för att önska dig och de dina en underbar midsommar!!



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela