Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Stefan

Publicerad 2009-06-29 12:50:25 i Allmänt,



Fast min älskling är morgonsur som få
älskar jag honom ändå
Vad är det då som får mig att känna så här?
Ja, att jag är så kär?
Kan det vara för han är så snäll
o alltid finns där utan gnäll?
Eller att han får mig att älska mitt liv
har fått mig att fatta att det inte behöver va massa kiv
Att varje dag med honom gör mig till den jag är
o allt nytt han mig lär
Jag älskar honom även när han är sur och tvär
jag är glad bara han är här
Jag älskar att vi skrattar ihop som bästa vänner
för all den trygghet jag med honom känner
O all den kärlek han ger
när han med sin varma blick på mig ser

Puss min älskling! Tack för du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela