Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Så knäpp lista så den...

Publicerad 2009-03-25 13:35:42 i Allmänt,

Måste jag ju bara knycka inne hos Hanna;)

Såhär går det till;
1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Skumt, får ringa igen. Puss älskar dig
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Bra hämtar den sen:-)
3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Nej vi är i akut behov av den:( så vi får nog ta den ikväll:)
4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?
Lycka till!!!!!
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? 
Det går nog bra men skriv lite skitsnack så det ser bra ut.
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? 
Lite fina ord som låter bra.
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? 
Det blir bra, det vet jag.
8. Vad vill du höra mest av allt?
Du med puss
9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv?
Va gullig du är:) ja får säga desamma!
10. Vad var dina allra första ord?
Tack detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela