Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Sanndrömmar?

Publicerad 2009-03-30 20:06:41 i Allmänt,

Tror ni på sanndrömmar? Dvs att man drömmer något o så händer det sen i verkligheten. Har hänt ett par gånger för mig nu på sistonde.
Men läskigast var nu i helgen. Drömde om en gammal klasskompis till mig, från 9:an, som jag aldrig knappt träffar längre. Jag vet var han bor, jobbar o  vi hejar i affären, har varandra som vänner på facebook men mer är det verkligen inte. Men iom att vi bor på rätt liten ort så vet man ju lite genom andra vad man gör o så där. Hur som så drömde jag att han o jag var på en lekplats o han var så glad för han träffade sin son som han inte träffat på flera år. Känns underbart sa han i drömmen. Mkt mer var d inte. När jag vaknade tyckte jag att det kändes knäppt att jag drömt om honom o hans son (som han HAR, men faktiskt inte har träffat på många år) Varför skulle jag drömma om dom lixom? O så nu i dag läser jag på facebook att han är så glad för han har äntligen fått träffa sin son som han inte träffat på fem år! Jag höll på att trilla av stolen när jag läste det! O nej han har INTE nämnt något om detta i några inlägg lr dyl! Jag har inte heller hört det ryktesvägar.
Jaja, sanndröm eller inte - skumt var det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela