Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Bara massa svammel:)

Publicerad 2009-05-19 14:36:24 i Allmänt,

En rätt lugn dag här i dag. Lite plock o pyssel hemma, annars lugnt.
Ska bli kul o gå på öppet hus i Mollys skola i kväll. Tycker nog hon oxå tror jag;) Kul o se vad dom jobbar med. Dom ska ha engelska med, det tycker jag ska bli jättekul o se hur dom gör på dom lektionerna.
Ja, lillan börjar bli stor. O m lillan menar jag i detta fallet Molly. Jag minns när hon gick på dagis ju! O nu ska hon börja fyran till hösten. Vart tar tiden vägen? Ibland känns d lite läskigt när man tänker på vad man ska göra sen, sen när barnen flyttat hemifrån? Men jisses d e ju en evighet till o förresten har ju Stefan o jag en massa tid tillsammans då. Får väl skaffa husbil lr nått? Fara runt o bara ta dagen som den kommer hade inte varit helt fel d heller.
Nähä, nu ska jag ta o laga lite middag här tänkte jag. Molly kommer snart hem från skolan. O känner jag henne rätt så är hon vrålhungrig efter en långdag i skolan. Här blir ingen gormetmiddag, men mumsigt ändå. Stekt falukorv o stuvade makaroner står på menyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela