Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Ny vecka!

Publicerad 2009-05-18 09:16:36 i Allmänt,

Ny vecka. Nya utmaningar i livet? Ja, vem vet. Det är ju d som e så härligt m livet. Man vet aldrig vad som väntar nästa dag. För även i jobbiga stunder ÄR ju livet just LIVET!
Den här veckan går Molly bara två dagar i skolan. I dag e vanlig dag. Sen i morgon har dom öppet hus i skolan på kvällen. Dvs att barnen har lektionersom vanligt på dagen o sen på kvällen o vi föräldrar får komma o titta. Sen är dom lediga dagen efter.
Så på tisdag kommer Staffan o hans mamma vara med på kvällen m. O så jag förståss! Stefan får vara hemma m lillpluttan (som fortfarande inte är pigg *snyft*)
På onsdag ska Molly på hajk m scouterna. Dom ska antingen sova ute i tält lr oxå i nån gammal skola. Blir spännande o kul för henne! Hon är så uppspelt för det. Så nu lyssnar hon minsann när jag säger att hon måste klä sig varmt så hon håller sig frisk;) Knasiga unge!
På torsdag e d ju kristihimmelsfärdsdag o då ska min mamma ställa ut sin hund Melker här i Åseda. Personligen e jag rätt anti hundutställningar så nä Malte kommer inte ställas ut! Även om jag faktiskt kan tänka mig att han hade kommit rätt bra för han e verkligen ett fint exemplar;) Men nä tack! Får se om vi smiter upp o kikar på alla hundar. D beror på vädret m ju.
Molly kommer hem på förmiddagen där på torsdagen o sen på eftermiddagen ska hon till pappa igen. Känns lite trist att man inte träffar henne så mkt den här veckan, men så är d ju nu när hon börjar bli äldre m. Annat som hägrar mer än mamma såklart! Precis som d SKA vara, men aj i lilla mammahjärtat ibland ändå. (Fast d smyger jag m så hon inte vet)
Vad som händer mer i veckan håller jag er uppdaterade m, vet inte mer just nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela