Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Obloggig i dag

Publicerad 2009-05-22 10:38:06 i Allmänt,

Tror inte jag orkar skriva så mkt här i dag. Är jättetrött och har för många tankar i huvudet just nu. Vet inte riktigt hur jag ska reda ut dom, men jag hoppas jag finner en lösning. Är väl bara lite trött på att ha så mkt hela tiden. Vill slippa kämpa, skälla, och tjata. (NEJ, det handlar INTE om Stefan, han är underbar o utan honom hade jag gett upp nu!)
Är bara ledsen i dag. Så nä, just nu säger jag tack o hej. Då vet ni var jag finns om ni undrar varför det blir tomt på inlägg nån dag. Kanske blir bättre under dagen, vem vet. I såfall återkommer jag.

Kommentarer

Postat av: Jasas.se

Publicerad 2009-05-23 00:23:58

Har du några som läser din blogg som brukar kommentera om saker negativt.. tänker på att du alltid förklarar med ganska bestämd ton om att det INTE är det, och INTE är det (som t.ex det med Stefan här ovan). En tanke som slog mig och som jag bara var tvungen att printa svart på vitt!

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-05-23 11:17:11

Nä, men jag vet att några läser bloggen som gärna vill missuppfatta saker och vända det till ngt negativt. Så för att slippa missförstånd kan jag nog vara lite övertydlig ibland sas. Finns allt för många som gärna gottar sig i påhittade saker;)

Och så finns det särskilt en person som jag misstänker läser bloggen och jag vill inte på ngt sätt få denna "någon" att få en felaktig bild.

Hänger du med? Skarpsynt av dig tycker jag;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela