Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Thelmas tvåårsdag närmar sig!

Publicerad 2009-05-26 17:36:12 i Allmänt,

Va ett tag sedan jag var här nu. Har haft en massa annat o styra m så jag har helt enkelt glömt bort bloggandet lite;)
I morgon fyller vår lilla snutta 2 år! Ska bli så mysigt o få sjunga för henne o ge henne en massa paket o tårta! Älskar sånt;)
På morgonen får hon några små paket o så på kvällen får hon det stora;) Avslöjar vad i morgon (eller dan därpå om jag inte orkar/hinner blogga i morgon)
I morgon ska dom ha kalas för Thelma på dagis. Spännande. Tror hon kommer tycka det är jättekul även om hon inte förstår så här i förhand vad det innbär när man säger att hon fyller år. Vi ska ta med glass, maränger o kolasås så får dom kladda ihop som dom vill själva på dagis tänkte vi:)
På eftermiddagen ska mamma komma o fira lillan o så ska vi äta ngt gott ihop m. Har bara inte bestämt vad ännu riktigt.
Sen blir d det stora kalaset för släkten på lördag. Ska bli kul! Då kommer mormor, morfar o Elisabeth, Catta o Rickard, Edvin, Elinda, Elias, Susanne o Thomas, Christian, Claes, Cenny, Farmor o FarfarSteffe. Så vi blir några stycken ändå.
Ska bli kul o se lillan då. Men hon blir nog lite blyg först för alla iom att d e så mkt folk kan jag tänka mig.

Jaja, nu ska jag ta o hoppa in i duschen tror jag o se om inte liten i magen kan sluta sparka en liten stund så magen inte behöver stå rätt ut som en stenhård basketboll :) hahaha!

Kommentarer

Postat av: jasas.se

Publicerad 2009-05-27 16:41:48

Grattis till Thelma idag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela