Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Tidsfördriv om oss

Publicerad 2009-06-01 00:07:59 i Allmänt,

Jag och min Stefan:

Vad heter ni? Vi heter Sandra och Stefan
Hur träffades ni? vi pluggade till uska ihop
Hur länge har ni varit tillsammans? 4½ år snart
Är ni förlovade? japp, förlovade oss efter 5 veckor;)
Bor ni ihop? Ja, flyttade ihop efter 3 veckor (ibland bara vet man)
Har ni barn? Ja, ett gemensamt o ett andra på väg (sen har vi ju min goa Mollan m såklart)
Har båda körkort? Nä, bara Stefan
Kommer du ihåg er första kyss? O, ja!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Stefan
Vem är äldst? Jag är två år äldre än Stefan
Vilka stjärntecken är ni? Jag är jungfru o Stefan är skytt
Vem fyller först på året? jag i september
Vem är längst? Stefan
Vem sjunger bäst? hmm...vi?
Håller ni i handen på stan? Oftast
Var nån av er oskuld när ni träffades? nope
Kände ni varann innan ni blev ihop? ja, vi hade pratat mkt i skolan
Vad har ni gemensamt? syn på livet, humor, drömmar, o en massa annat.
Blev du kär i första ögonkastet? Ja, fast jag fattade det inte då;)
Har ni någon speciell låt? "Aldrig ska jag sluta älska dig" med Jonas Gardell
Har ni några fri kort? NÄ!!!
Har ni stora framtidsplaner? ja en del när d gäller huset o så lite annat hemligt;)
Har ni gråtit i varandras armar? Måååååååååånga gånger.
Har ni varit utomlands tillammans? Danmark, hahaha
Vilket är ert bästa minne? När Thelma föddes!
Vem lagar bäst mat? Jag
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, alltid tror jag faktiskt
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nä
Blir du lätt svartsjuk? Nej inte nu längre. Men i tidigare förhållande.
Brukar ni bråka? Nä, bråkar sällan. Men kan nog låta mer upprörda än vi är för vi e rätt hetsiga bägge två när d väl gäller;)
Ringer eller SMS:ar ni mest? ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? hans händer, hans nacke (älskar hans nacke!) hans rygg, hans rumpa, hans lår, hans hår, hans ja - ALLT! (utom kanske fötterna då, men tom dom är fina för att vara fötter, haha)
Vad använder ni för preventivmedel? ja, DET är kanske lite sent påtänkt m tanke på min jättebebismage nu;) Får bli en funderare på det sen kanske.
Brukar nån av er prata i sömnen? O, ja! Stefan snackar hejvilt o man kan föra värsta diskussionen med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela