Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Tjejkväll

Publicerad 2009-05-08 16:12:46 i Allmänt,

I kväll ska jag på "tjejkväll" hos kära mamma. Det blir jag, mamma, syrran o svägerskan som ska tjattra o äta lite gott. Dom kommer väl dricka sig lite vin kan jag tänka. Jag får köra på alkoholfri cider istället;) Men strunt samma, mysigt o komma i väg lite. O Molly ser fram emot en myskväll m bonuspappa. Kolla film o äta lite godis o så hade han köpt sån där färdig marängswiss såg jag visst i frysen;) Så dom får det nog kanon dom m skulle jag tro.

Thelma e förkyld igen, men än har det knappt satt sig i bröstet i allafall. SKÖNT! O i dag fick jag äntligen tag i en allergisköterska på barnmottagningen som verkade ta mig/oss på allvar. Så nu e tid bokad för pricktest o allergiuppföljning äntligen!!! 3:e juni kl 10 ska vi vara där. Först fick vi den 27:e maj, men då sa jag stopp för det är ju snuttans födelsedag ju! O det känns hemskt att dom ska sticka henne o hålla på på hennes födelsedag! Det tyckte iofs hon oxå så d blev inget surt där inte;)

Nähä, mätta o goa efter lite plättar så sitter ungarna o leker med lera i köket o skrattar o har kul. Guben tvingade jag till soffläge eftersom han var så himla trött stackarn. O själv tänkte jag snart ta o huppa in i duschen o se om d finns nått hopp om uppfräschning på en (nästan) höggravidis!

Hoppas Ni får en fin kväll!

Kommentarer

Postat av: Jasas.se

Publicerad 2009-05-10 10:18:31

Magbild snart, please :D



Hoppas du hade det roligt hos din mamma, har knappt besökt några andra bloggar här i helgen.. så jag är lite sent ute, hahah.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela