Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Ursäkta!

Publicerad 2009-09-03 14:07:30 i Allmänt,

Ni får ursäkta mig för att jag är dålig på att uppdatera här! Förlåt!
Dagarna susar förbi o vi försöker hitta nån form av vardagsrutin här hemma. Hur det nu ska gå md en liten gosbebis;)
Stefan blev sjuk stackarn o är hemma från jobbet:( Så retligt, men men man kan ju inte gå när man e kass i magen heller.

Mollan går i skolan, mellanstadiet nu ju. Mammas lilla tjej är inte så liten längre:( Man märker verkligen skillnad n när hon går i 4:an! Vilka långa dagar hon har ibland o så är d lixom mkt mer skola sas. Mer läxor o tuffare tmpo i skolan. Nu missar dom vrkligen om dom inte är där. Men Molly e så duktig o kämpar på ordentligt:)

Thelma älskar fortfarande sitt dagis o är där o busar 15 timmar/vecka mån-tors. PERFEKT!
Hon behöver verkligen det, att få busa av sig ordentligt med kompisarna. O känna att hon får vara utan lillasyster lite oxå. För nog för att hon älskar lillasyster, men heeela tiden kan man ju inte tycka hon e kul när man själv bara är 2 år;)
Lite svartsjuk är hon klart men annars går d kanonbra tycker jag. Hon klappar o pussar på Vinga o säger: "Thelma älskar Hinga" (Hinga=Vinga)

Vinga är, för tillfället, världens snällaste lilla bebis. Hon bara äter, sover o ligger o myser. På natten vaknar hon en gång o äter. Somnar runt 22 på kvällen o sover till ca 2.30-3 innan hon vill äta. Äter, somnar o sover till 7.30! Helt otroligt skönt. Hon e sååå söt m vår lilla docka:)

Ja, livet rullar på här o det är så otroligt skönt att bebisen kommit nu o vårt liv m tre barn kan få börja på riktigt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela