Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

AJ:(

Publicerad 2010-04-29 11:29:43 i Allmänt,

Ny dag...
I dag är en halvtrist dag. Har förbannat ont i lederna. Enda ut i tårna gör det ont:( E trött på det här nu, det tar så mkt energi och tar bort lust o ork. Uscha. Nä, jag vill få ett slut på det här nu. Det börjar kännas rätt hopplöst o jobbigt. Man e trött o gnällig. Det gör förbannat ont. O på morgonen kom jag inte ens ur sängen, satan så ont tårna kan göra, helt sanslöst:( O fingrarna känns som översvällda prinskorvar. Nä o fy, detta är inte min dag...
Har läkartid på måndag så jag får väl bita ihop tills dess helt enkelt. tyvärr har jag tappat tron i att dom ska hitta felet. Kanske e d borelia men i så fall hjälpte inte pencillinkuren i allafall. Grrr...jaja, vi får se vad han säger på måndag.
Som tur e har jag världens snällaste svägerska som jobbar på Thelmas dagis. Jag ringde henne innan o hon slutar klockan ett i dag (då T slutar m) så hon kör hem Thelma så slipper jag den promenixen i allafall. Skönt det.

I kväll har Molly köravslutning så då bjuds det på lite vårfest för föräldrar o syskon. Så jag biter ihop o tvingar mig dit, det måste jag ju så klart;) Stefan jobbar ju så han missar det, jag får väl filma kanske;)
Dom brukar vara så duktiga och det är så kul för många kommer fram o berömmer Molly efteråt - då blir man stolt <3
Ja, förresten. I går ringde en av Mollys scoutledare. Dom ska ha läger över kristihimmelsfärdshelgen så hon hade lite frågor gällande det. När vi var färdiga sa vi klart hejdå. Men precis när jag skulle lägga på sa hon: "Förresten, har jag sagt till dig vilken enorm tillgång Molly är för oss?"
"Nä", sa jag lite snopen
" Jo, hon är så trevlig o charmig. En helt underbar unge! När hon inte är på scouterna gör det lite ont i hjärtat, jag saknar henne så. Blir så ledsen när hon inte kommer. Hon är verkligen speciell"
Jag blev verkligen jätteglad över dessa ord, de värmer ett mammahjärta:)
Jag vet ju att hon är speciell o underbar men att höra dessa ord från någon annan (som dessutom är min gamla lärare från högstadiet) värmer något så enormt! :)

O i morgon e d ju Valborg ja. Just det. Hmmm...vet inte vad vi hittar på. Men om vädret tillåter masar vi klart bort oss till elden så barnen får se, lr ja Thelma (Molly ska fira hos sin pappa i år o Vinga e ju så liten, hihi)
På lördag, 1:a maj, ska vi till min kusin Benny o hans familj. Ska bli kanonmysigt! Brukar alltid vara jättekul o trevligt!

Nähä, nu ger mina händer upp fullständigt så jag snubblar bara på tangenterna...så det är dags att säga hejdå för nu;)
KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela