Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Dags att...

Publicerad 2010-12-29 22:43:12 i Allmänt,

säga godnatt! Efter en mkt tålamodskrävande dag/em/kväll hägrar sängen och en god natts sömnn för att få ny energi.
Ja, jag brukar verkligen inte klaga på barnen (skrev ju tom ett inlägg om en av godingarna innan i dag) men i dag erkänner jag mig besegrad! FY VILKEN DAG!
Så nä, inte en vettig tanke fungerar i skallen på mig efter 13 timmars trotsande från T, skrik från mini och en rätt så frustrerad storasyster (som ju oxå vill ha uppmärksamhet så klart)
Japp, det stämmer T har varit vaken o arg sen strax innan nio i dag o strax innan tio nu i kväll fick vi henne äntligen att somna!
(Hon som nästan aldrig somnar efter 19.30, MAX 20.00 - helt galen dag!)

Så tack för mig, godnatt säger jag!


Älskade ungar absolut - men ibland gör dom lilla mamma GALEN :)

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-12-31 08:27:28

Det låter gott! Vad är en marängkladdkaka?! :)

Vi hade också tänkt att ha pannacotta först, men så erbjöd sig Johan (min väns sambo) att baka en frozen cheesecake, och det är ju också underbart gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela