Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Fia med knuff o en flaska vatten

Publicerad 2010-12-20 14:38:38 i Allmänt,

Fia med knuff o en flaska vatten är underskattad underhållning för uttråkade!
Plötsligt är jag beroende...hehe...ja av både min vattenflaska o av Fia med knuff :D
Så här sitter jag nu o tittar när mina söta små "gubbar" stussar runt på brädet o följsamt puttar ut den ena efter den andra, o jag får erkänna att tävlingsmänniskan i mig inte döljer sitt hånflin när motståndarpjäserna far ut...helst så nära målgång som möjligt för o spä på min skadeglädje lite extra - mohaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela