Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

S-K-R-I-K!!!

Publicerad 2010-12-09 12:01:51 i Allmänt,

Fullt ös här hemma. En Vinga som kommit på det där med att skrika! Så fort det inte passar...ja då...SKRIKER hon i högan sky! Skriker o slänger sig på golvet!
Nu är hon hungrig med så skriket ekar i huset :( Tycker synd om henne men oj va trött man blir på skrik från morgon till kväll...
Jag får inte krama, inte klappa, inte bära...då slingrar hon sig ur greppet o fortsätter att...just det - SKRIKA!

Nu väntar tjejorna på lunchen, så sen blir hon kanske lite gladare. Dagens lunch för dom blir Kokt potatis, lax o kokta morötter/blomkål/bönor. Mumsigt!
Själv tar jag ett knäckebröd, men det funkar det med ;)

Nähä, plikten kallar!
Kram

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-12-09 13:01:06

Vad jobbigt!!! Hoppas det blir mindre skrik hos er snart.



Men du, ETT knäckebröd?!?! Hur sjutton gåller du dig mätt på det? Och håller humöret uppe?

(Själv blir jag jätte lätt på dåligt humör om jag inte äter ordentligt, samma med Maja.)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-12-09 22:32:01

Har skickat meddelande till dig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela