Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Tänk vad en...

Publicerad 2010-12-21 15:10:37 i Allmänt,

tanke kan göra en GLAD!
Fick världens gulligaste julkort från fam Eriksson (jasas) i dag o jag riktigt kände hur jag blev helt varm inombords!
Hanna o jag (o Stefan) gick omvårdnadsprogrammet ihop o umgicks en del alla fyra (Stefan, jag, Hanna o Björn), men sen blir d som det blir ibland. Man tappar kontakten av olika skäl - eller inga skäl?
Men så "hittade" vi varann här på nätet igen för några år sedan o jag blev så glad.
För jag tycker verkligen om Hanna (O goa Björn!) O sen jag "hittade" hennes blogg har jag försökt följa deras dagar o liv så mkt jag bara kan. Så härligt o se när ens vänner mår bra o det går bra för dem...
Hur som, så fick jag/vi ett julkort i dag från dom med deras underbara lilla son på :love:

O jag blev sååå ärligt varm o glad! *kärlek*

Tack fina familjen Eriksson!
KRAM

Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2010-12-23 13:17:52

Du är helt fantastisk, det hoppas jag du vet att jag tycker! Tack så mycket för att du blev så glad.. och för att du förlåter mig för att ha tjuvkikat upp er adress. Hihi. God riktigt jul på er. Mängder kramar Jasas

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-23 13:50:55

Tack gumman! Klart du fick tjuvkika vår adress:D Vi har tyvärr inte skickat några julkort, det hanns inte med nu innan jul. Hade så mkt med op o så. Men tänker på Er ändå, det hoppas jag Ni vet!

God Jul! KRAM till hela fina familjen :love:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela