Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-07-06 14:14:53

hej

Jag har precis fixat en liten tävling på min blogg där både du och jag kan bli glada.

Var gärna med och tävla.

Men vill du inte tävla så blir jag ändå glad om du röstar. Säg bara till att du inte tävlar då :)



Kram kram

Postat av: Sara - Mamma till Nova

Publicerad 2010-07-06 14:30:59

Haft en bra dag?

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-07-07 10:16:47

Sara - ja, en jättebra dag tom;)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-07-07 10:17:28

Emelie - ska kika in;)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela