Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Ont i halsen nu

Publicerad 2010-07-18 11:44:02 i Allmänt,

Aj min jäkla hals vill inte som jag! :( Grrr... Hatar o vara hängig o sjuk. Men än mer hatar jag det på sommaren! För då frodas eländet ännu mer ju. Blä på sånt!
Stefan o Thelma är vid "gamla huset" o hämtar staket (nätet då) o så skulle han klippa gräset med. Om han nu kom ihåg att ta med sig gräsklipparen vill säga;)
Vinga ligger o vilar nu o jag tänkte nog passa på att hoppa in i duschen o se om halsen blir lite gladare av det. Betvivlar jag dock...

I dag blir väl en lugn dag kan jag tro, fast jag ÄR såååå uttråkad!!! BLÄ BLÄ BLÄ! Vill åka till IKEA. Men d får bli en annan dag. Fick ett present kort därifrån på 500:- från Telia när vi flyttade, o d kan ju inte bara ligga o skräpa så det måste jag i vilket fall använda upp, hihi. Lite kul m IKEA för man får mkt för lite så man behöver inte handla ihjäl sig. Tom en som e fattig som en kyrkråtta som jag får lov o unna sig lite onödig lyx;)

Nähäpp, får väl passa på o duscha nu medans Vinga sover o Thelma o Stefan är i väg. Sen kanske jag skulle slänga ihop lite blåbärsgelé när jag ändå inte har ngt att göra? Hmmm...vi får se. Frysen e full av blåbär i vilket fall så jag borde nog ta o göra ngt av dom.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela