Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Flyttar i morgon

Publicerad 2010-06-03 11:48:10 i Allmänt,

Som många av er vet håller vi på att flytta här för fullt! Så därav blir det lite glesare med uppdateringarna här. Sen har jag missat att flytta hemtelefon o bredbandet, så det kommer nog ta ett litet tag innan jag uppdaterar efter flytten med. Men bara kika in så ser ni när jag e tebax;) Har klart lite annat o styra med just nu med.

Lovade er en del 2 om Thelmas födelsedag, men känner att jag inte hinner just för tillfället. Kommer sätta ut kort på detta sen när jag hinner;) (datorn segar sig när jag laddar upp kort så därför hinner jag inte just nu)

I morgon bär det av till mitt blåa fina hus! Jihooo:) Äntligen. Ber till högre makter bara att vårt nuvarande hus blir sålt snabbt!!!! Men jag kommer kämpa attans för att vi ska kunna bo i vårt nya. Man får snåla så man fixar det helt enkelt. Iom att vi får stå med dubbla boenden nu:(

Men nähä, nu ropar kartongerna att jag måste packa dom nu! Kram kram, vi ses när vi ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela