Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Gårdagen

Publicerad 2010-03-08 08:23:59 i Allmänt,

Ny vecka, nya tag! Härligt:)

I går var vi på Emmaus (loppis) o mamma var med oxå. Iom att Molly var med Klara så ville hon så klart inte hänga m så det fanns en ledig plats i bilen;) Jättemysigt var det! Gjorde inga jättefynd. Blev några böcker. Ett par jeans till Mollan men dom var för små tyvärr:( O Stefan köpte (som vanligt!) sig några Kalle Anka pocket. Men d e så kul o kika på allt som finns där, hihi.

På em skulle jag följt m Johanna ut o gått men jag hade så baskat ont i foten så jag hoppade det. Får hoppas jag fixar d i em.
Apropå Johanna så håller jag tummar o tår för henne i dag! Hon ska på ett väldigt viktigt möte som jag hoppas ska gå bra! DET förtjänar hon verkligen! Så håll tummarna för min vän;)

Vet inte vad jag ska göra i dag riktigt. Vi får se. Plocka o dona lite.

Ha en fin dag! KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela