Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

VILL HA, VILL HA, VILL HA..........

Publicerad 2010-03-17 19:10:34 i Allmänt,

EN TVILLING/SYSKONVAGN!!! Vill ha nuuuuu;) hihihi. Det får vänta, men jag har verkligen kommit på att det behövs! Thelmas små korta ben orkar ju inte gå jättelångt (fast hon strävar på så duktigt o så gott hon kan) O iom att jag inte har körkort o faktiskt även gillar att gå;) så skulle det vara perfekt.
Äh får väl köpa en triss. Dom kanske kommit på ngt nytt som:skrapa fram tre bebisar så vinner du en vagn, hihi!

Nähä, lite röjande här hemma nu;) Kram kram <3

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2010-03-19 13:18:29

Ja, jösses! Jag använder syskonvagnen nästan varje gång jag går utanför dörren. Enda gången den får stanna hemma till förmån för en mindre vagn, är när vi ska åka buss. Den är liiiite för otymplig att ha med på bussen (även om det går).

Hur mycket pengar kan ni lägga på en vagn? På både Blocket och Tradera finns det en del vagnar ute till helt klart rimliga priser. Från 500 kr och uppåt. Kan vara värt att titta, i alla fall.

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-03-26 18:29:23

Ja, jag vill verkligen ha det! Har ju inget körkort heller så man går ju var man ska typ. Har kollat blocket, men alla ligger på typ flera tusen. Har vi inte riktigt råd med :(

Typ 500-1000:- funkar väl. Men letar vidare ;) hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela