Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

En vårdag

Publicerad 2010-05-02 22:12:37 i Allmänt,

I dag blev ännu en härlig dag i skogen (som vi älskar, hihi) Stefan o Thelma bakade äppelmuffins på fm o sen begav vi oss ut i solen med fikakorg o filt. En sån enkel sak är ett stort äventyr för små barn;) O vi vuxna ser på skogen ur helt andra ögen. Helt otroligt fantastiskt är det <3

Vi gick i nån timme innan vi hittade en solig fin glänta o vila benen på o fylla på m energi:


Sen var det dags att utforska skogen lite. Thelma gick på klätteräventyr med pappa medans Vinga utforskade skogens växter med stor nyfikenhet:


"Titta va stor jag är!" utropade Thelma förnöjt:)




Utforska skogen är spännande!

Hmm...undrar om man kan äta? Äh, jag testar ;)


Visst är skogen så otroligt vacker så här års?


O efter skogsäventyret var det två trötta små tjejer;)

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela