Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Jahopp...

Publicerad 2010-05-18 11:20:59 i Allmänt,

I dag började Stefan jobba! Håller tummarna för att det går bra.
Han trodde att han skulle börja på förmonteringen o sen lära sig uppåt sas, men så i går fick han reda på att han börjar direkt på slutmonteringen så han var så glad. Eftersom det är där han ska jobba sen o känner att han vill lägga sin energi på att verkligen lära sig DET. Ska bli spännande o höra vad han tycker om dagen sedan.

Thelma är lämnad på dagis sen kl 9. Det tog sin lilla stund o gå i dag för det var en sån där dag när alla stenar, löv och vattenpölar är lite extra fina o intressanta:) Men hon var på ett strålande humör så inget tjurande.

Efter dagislämningen gick jag o Vinga till BVC då det var dags för lite koll av vikt, längd o så. (Bara rutinkoll) o allt var jättebra. Hon följer sin kurva så bra så. Skönt det (Iofs misstänkte jag aldrig något annat heller för hon är så pigg)
När jag var där så passade jag på att boka en ny tid till dr som jag ska till. För han sjukanmälde sig ju i fredags så det blev inget av det. Fick en tid 7:e juni, men det gör inte så mkt för jag har inte sååå ont just för tillfället. Bara man får lite avlasting på kvällarna (eftersom man e rätt öm efter en hel dag av bärande o fixande) o det får jag ju nu iom att Stefan jobbar dagtid:)

Mollan e sjuk i dag. Misstänker att hon dragit på sig blåskatarr lr likn. Hon har ont stackarn o springer på toa hela tiden. Så vi har en tid till dr kl 16.20 i em så får vi se vad dom säger. Hon kunde i vilket fall som helst inte gå till skolan så klart.
(Hoppas Stefan slutar halv fyra i dag så slipper jag ta med alla tre barnen, men men det går ju bra d med annars)

Annars har vi inget inplanerat för dagen så den får bli som den bjuder på;)
Vi höres, ha en FIN dag! <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-18 16:52:34

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela