Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Måndag helt enkelt

Publicerad 2010-05-10 10:24:54 i Allmänt,

Ny vecka...

Molly trotsade sin envisa förkylning o gick till skolan. Thelma är på dagis igen och Vinga kryper runt och utforskar världen (som just nu består av vårt datarum, hihi)

I kväll jobbar Stefan. Kommer sakna honom, samtidigt som det såklart e bra att han HAR ett jobb om än tillfälligt. Men jag e fånigt förtjust i hans sällskap så ja - jag saknar honom när han inte är här;) Han är min bästa vän som jag kan prata med allt om o skratta med, han får mig att le när saker känns riktigt jäkla pissiga o panikartade. Så vaför skulle jag INTE sakna honom? DET vore nog mer konstigt egentligen?

Hur som så är det en vardagsvecka nu. Åtminstonde några dagar;) På torsdag åker snuttan på läger (om vädret tillåter) och Stefan jobbar bara tre dagar den här veckan - jiiihoo:)
Thelma e som sagt tebax på dagis o det är skönt det för jisses va uttråkad hon varit i helgen. Hon har ju varit sjuk o inte varit på dagis sen förra måndagen nu. Så det kröp väl lite i kroppen efter bus o lek m kompisarna nu ;) I morse ville hon inte gå till dagis, men det var nog mest för att hon kommit ifrån det lite o så var hon lite trött. Tyckte väl d såg mysigare ut att terra mamma där jag låg o försökte vakna i sängen;)
Men när pappa drog fram cykelhjälmen var hon genast med på noterna. Kunde inte komma till dagis snabbt nog (som sagt - hon ÄLSKAR cyklar!)

Ja, vad jag ska göra i dag förtäljer inte historien.
Vet faktiskt inte. Får väl känna efter vad jag orkar helt enkelt. Helt ärligt e jag nog allt lite uttråkad:( Men för trött för att vara social ändå så d får bli nått spännande här hemma. Som att packa lr sortera lr nått annat kul, hihi.

Hoppas Ni får en lite roligare dag Ni och att solen skiner på Er (för här lyser den - men endast med sin frånvaro!)

Kram kram, ha en fin måndag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela