Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Tre år sedan...

Publicerad 2010-05-20 11:51:43 i Allmänt,

För tre år sedan i dag lämnade min bonuspappa oss...det gör fortfarande ont...
Christer, älskar dig och tänker på dig varje dag. Önskar du fått se mina två småttingar. Thelma o du hade busat så, o Vinga hade älskat o mysa i din goa famn.
Har fortfarande svårt att gå till din grav. Vad finns det för tröst i det? Det är ju bara ett bevis på att du inte finns längre. Låtsas hellre att du är på en lång resa o kommer tillbaka en dag. Dagen du dog förändrades något i mitt hjärta. F*n vad jag saknar dig! Tror att få vet hur jä*la mycket du betydde för mig och min trygghet. Du fick mig att se med ljus. Fick mig att le och se med hopp framåt. Många ggr fick du mig att orka. Jag vill inte att du ska vara död!
Jag vill att detta ska vara en hemsk dröm o att jag ska vakna snart...
Tänker på alla våra hemliga samtal, allt jag berättade för dig. Kan inte minnas att jag sa: "berätta inte för någon" Jag visste redan att det stannade hos dig, det var så självklart.
Nu hade jag behövt dig mer än någonsin...
Du var en riktig vän. Jag minns dig när du stod i köket med ditt fina förkläde. Huset luktade nystädat, potatisen kokade o du o mamma var så glada för att vi kom o hälsade på. Önskar jag kommit tillbaka då...önskar vi fått mer tid...
Jag älskar dig och idag tänker jag på dig med extra tungt hjärta. För jag vet att dagen i dag är dagen då du lämnade oss...

Den här får mig att tänka på dig, stämmer så väl...
Sov gott min fina bonuspappa...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela