Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Två dagar kvar tills Thelma fyller år:)

Publicerad 2010-05-25 10:30:26 i Allmänt,

Thelma är lämnad på dagis, Vinga sover lite förmiddagsvila och jag plockar, plockar o plockar;) Som det ska vara med andra ord.
Thelma räknar ner dagarna till sin födelsedag med glädje o spänning! Lilla snuttan, tänk att hon redan blir tre år! Det sa bara svisch känns det som. Men samtidigt har det hänt så sjukt mkt på dessa tre år. Positivt o negativt...
Nu kan tiden tagga ner o gå liiiite saktare tycker jag allt:)
Hur som så närmar sig torsdag o Thelma vill ha en Nalle Puh tårta så det får jag ta o fixa. Ska väl inte vara så himla krångligt. På lördag däremot vill hon ha en Barbietårta så jag får väl ta o knåpa ihop det med, hihi.
Vi får se, alltid blir det nått av det.

Nähä, har inte tid att sitta här. Tusen saker o göra i dag.

Vill bara säga en sak innan jag säger hej för stunden:
RICKARD OCH MAMMA - NI ÄR BÄST OCH UNDERBARA - ÄLSKAR ER SÅ GRÄNSLÖST MYCKET! TACK FÖR ALL ORK NI GER OSS, TACK FÖR NI FINNS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela