Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2010-11-21 21:45:57

Sicka sötnosar ^^

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-11-21 23:30:19

De är de coolaste!!! :-)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-11-22 07:20:34

Hanna - Tack! Ja visst är dom :)

Jenny - japp, coola som få ;)

Postat av: Nina 24 år - mamma till Maja (22:a maj -07) och Ellen (27:e juli -10)

Publicerad 2010-11-23 13:03:37

Åh så underbart!! :D Så kul att se dina små på film! Jag får en såndär "Emil i lönneberga" känsla av att lyssna på Thelma!!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-11-23 14:47:52

Nina - Tack! Ja, det tänker ju inte man själv på men klart du som har en helt annan dialekt märker ju det ;)Ändå pratar Thelma ganska "ren" småländska iom att jag fortfarande har kvar liiiite Stockholmska. Men visst e d kul att se barn på film som man lixom "följt" sen dom låg i magen.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela