Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

God morgon, god middag, god dag eller vad det nu heter

Publicerad 2010-11-04 10:33:10 i Allmänt,

Ja, det är väl kanske inte morgon vid typ halv elva. Men vi har nyligen ätit frukost för mina barn har kommit på en väldigt smart idé. Nämligen att sova är härligt! Deras mamma håller fullständigt med :thumbup:

Till frukost blev det mina jättegoda frallor som jag bakade i går kväll. MUMS! Riktigt smarrigt blev det faktiskt.

I dag blir en dag som många andra nu denna vecka. Vi pysslar o donar lite inne. O barnen leker.
Tänkte iofs se om vi inte ska ta o baka lite kanelbullar i dag för det blev inte i går. O det är ju väldans gott!

Så här rullar livet på, och det är härligt att LEVA!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela