Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Här är det höstrusk :)

Publicerad 2010-11-03 15:39:32 i Allmänt,

Åh vilket UNDERBART väder det är nu :D Jag tokälskar höstrusk;)
Det blåser (halvstorm kanske man mer ska säga) och regnar. O är så där grått o murrigt. MMMMYSIGT!!! <3
Särskilt när man vet att man inte ska ut något särskilt ;) Blir en höstruskpromenad m Malte senare såklart, men det är ju bara mysigt! Får väl dock fjäska lite för knashunden för han tycker det ska vara sommar hela tiden - o VARMT, hihi.

I dag har det varit en lugn dag med massa mys. Thelma e ju som sagt sjuk, Vinga e nog inte helt kry hon heller för oj va gnölig hon e. Fick henne att vila lite nu, hon var sååå trött o har vägrat innan. Lite sent, men stackarn var ju så trött o man kan ju inte tvinga henne uppe. O så ska vi ju ändå vara hemma i mon så hon kan var uppe lite längre i kväll om hon vill det ;)

I dag har jag fortsatt söka lite jobb. *jihooo va duktig jag e*
Sökt fem jobb på två dagar, det är rätt ok tycker jag allt. O skriva ansökningar e kul, bara dom kunde inse att jag ska få dom där jobben m ;) Men jag vet i allafall att jag verkligen gjort så bra jag kan, för skriva e jag bra på. Nu gäller det bara att tänka positiva tankar så det ger positiv respons ;)

Ja, annars då? Nä inte så mkt som händer här. Iom att Thelma har vattkoppor så håller vi oss inne såklart. Lite trist javisst, men samtidigt känner jag mig lite avslappnad för jag vet att jag KAN inte gå ut ;) Alltså inget dåligt samvete, man får vara lite trött, hihi.

Snart kommer Stefan hem <3 då blir d ärtsoppa (MUMS!) o så skulle vi baka lite bullar i kväll, o kanske lite morotsbröd. Gött :)

Hoppas ni har det fint alla fina

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela