Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Jag lider med...

Publicerad 2010-11-17 10:25:29 i Allmänt,

lilla Vinga! Hon har ont, är ledsen och det kliar. Jag masserar med potatismjöl och då blir hon glad en liten stund. Men stackars ungen är helt FULL med vattkoppor. Värst är det i blöjområdet där hon är helt svullen pga alla koppor :( Lilla fisen, kan ju omöjligt förstå vad som händer.

Så här ser vår lilla älskling ut nu:



Och hela hårbotten är FULL o likaså ben o rumpa, ja ÖVERALLT :(

Dumma vattkoppor - FÖRSVINN vi gillar dig INTE!

Kommentarer

Postat av: Minna

Publicerad 2010-11-17 11:37:00

Men stackars liten! Fyy, vad många koppor! Det går vattkoppor på mitt jobb också, alla barn utom tre har smittats. Otroligt smittsam sjukdom, det där.



Hoppas verkligen att hon blir frisk snart, så där kan man ju inte ha det... :(

Kram

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-11-17 12:06:30

Tack! Ja fy den e hemsk. Har gått igenom hela deras förskola nu, tror alla barn fått den.



Thelma hade den för 2 veckor sedan o då var det värst på onsdagen o torsdagen sen lugnade det sig så jag hoppas det ger sig snart för Vinga med. Tycker så synd om henne när hon är så liten med :(

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela