Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Jobbig natt för sjuklingen

Publicerad 2010-11-18 08:57:22 i Allmänt,

Oj, det kommer bli en lång dag i dag...

2.30 vaknade Vinga o var tokledsen. Stefan hämtade henne o sen låg jag (ja, Stefan behövde sova när han skulle upp tidigt till jobbet tyckte jag) o klappade henne, vyssade, pussade henne o försökte få henne att somna om. Hon slumrade i korta omgångar 15-20 minuter för att sedan bli ledsen igen. Stackarn hade så ont :(
Bytte blöja flera ggr eftersom blöjområdet är det som är värst drabbat av koppor så får hon så ont där. Pulvrade med potatismjöl o det hjälper en stund i alla fall.

Kl 7 gav vi upp hon o jag o gick upp. O jag såg då att hon har ÄNNU fler koppor än igår (trodde inte det gick, men joho) Men hon är fortfarande ledsen om hon inte får sitta i mitt knä.
Så i dag blir det nog inte mkt gjort här, men vad gör det när lillan behöver mig? Ingenting, klart hon får sitta i mitt knä - HEEELA dagen om hon vill det :love:

Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2010-11-18 11:42:38

Stackars älskade liten :-(

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-11-18 13:38:26

Tack för fina ord! Ja, jag tycker så synd om henne. Nu sover hon av total utmattning. Jag hoppas hon får sova en stund för hon är helt slut lillan. Usch, avskyr när ens små barn är sjuka :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela