Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Prickigt var det här

Publicerad 2010-11-03 11:37:09 i Allmänt,

Ja, jag var kaxig o tänkte att Thelma fick nog inte så många prickar. Men oj va fel jag hade :( Hela ungen är full av vattkoppor! Tom i öronen har hon koppor :( Lider med henne när hon får sina kliattacker. Lilla tussan.
Tur det finns tv. Hon ligger i sin puff (saccosäck) o tittar. Jag inbillar mig att det distraherar henne lite så hon "glömmer bort" sina koppor för stunden.
Sen ibland skriker hon till - "MAMMA hjälp, det kliar!" Då får man pulvra henne med potatismjöl, som tack o lov hjälper.

Har tagit lite kort på vår prickiga lilla snutta. Ska försöka lägga upp dom i kväll. Vi har nämligen lyckats slarva bort sladden till kameran i flytten, men Stefan skulle kolla om han kunde hitta på ngt ;)

Hörs sen

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela