Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Snart 1:a advent!

Publicerad 2010-11-26 10:21:04 i Allmänt,

Åhhh vad jag ÄLSKAR den här tiden på året! Måste vara det absolut underbaraste som finns! Mös runt här i går o satte upp adventsljusstakar o stjärnor :love:
I dag åker julgardinerna upp.
Spotify går varm med julmusik såklart! O barnen dansar o skrattar.
I morgon ska jag göra senap tror jag, den blir godare ju längre den får stå o "gotta" sig.
O så blir det lite julgodis med.
Kommer ju själv inte kunna äta så särskilt mkt sånt vid jul (eller nu heller) men barnen o älsklingen vill ju så klart ha. Plus att annars är det ju inte jul ju!

Snön ligger djup och gnistrande ute - det gör att man får ännu mer julkänsla!

I morgon ska Stefan o Thelma gå på tomtesmyg. Dom har det här på kvällen uppe vid eljusspåret. Jag hoppar nog det i år för jag tror inte Vinga har ut så mkt av det i år, bara sitta i en vagn o frysa. Nä, hon o jag e hemma o gör senap o julgodis istället :D

I kväll ska jag till en kompis på lite tjejkväll. Det blir säkert kul.

Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2010-11-26 11:23:04

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-11-26 11:49:04

där var d tomt?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela