Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Tjejfesternas helg här

Publicerad 2010-11-12 14:05:25 i Allmänt,

Intervjun gick bra, det kändes helt ok. Snabbt o smidigt avklarat eftersom hon visste vem jag var, jag har ju jobbat där innan. Kom överens om tider o så för brevidgång, så detta blir nog bara bra :)

Annars i dag då?
Ja, det blir en fredagsmyskväll, lite film o ostbågar får d bli.
Tortillas till middag, var så himla sugen på det. I övrigt fiser vi bara runt här hemma, städat har jag gjort på morgonen så nu e det bara lugnt o skönt (men lite kallt, får nog ta o tända en brasa sen *burr*)

Mollan ska på tjejfest i kväll hos en kompis som fyllt år. Så kul för henne. Från 18- 21 skulle det vara. Stefan ska hämta o lämna, tycker inte om att ha henne ute o gå själv på fredagskvällarna, speciellt som hon måste gå rätt långt. Nojjig kanske men d finns så många konstiga människor o hon är min lilla älskling.
Hon är verkligen en annan tjej nu sen hon bytte klass, så glad o tillfreds o är med kompisar nästan varje dag. Det går inte o jämföra alls. Innan var hon arg, sur, skrikig o jäkligt ensam. Mammahjärtat glädjs när man ser hur hon levt upp. O jag är så tacksam o stolt över mig själv att jag stod upp för henne o tog fighten m skolan. Tummen upp för MIG! :thumbup:


I morgon ska JAG på tjejfest!!!! :D Jiiiihhooo, va kul det ska bli! God mat, god dricka o en massa trevliga tjejjer - det blir kul det!
Stefan o Mollan skulle ha lite myslördag dom, kanske spela dator lr kola nån film kan jag tänka mig.

Nähä, nu ska jag passa på att ringa en kompis medans Vinga vilar o Stefan o dom andra töserna är o handlar.

Höres - kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela