Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Besök av Rickard m familj i kväll! <3

Publicerad 2010-10-23 14:23:56 i Allmänt,

Mollans fest blev jättelyckad! Härligt, man e alltid lite nervös att d ska bli misslyckat när hon längtat så länge;) Men det gick bra, dom hade kul, åt m god aptit, dansade, lekte o Mollan fick en massa fina presenter med;) Smycken, pyssel, smink, parfymspray, hårspray, osunlighetsbläck o allt vad det var. Hon var mycket trött men mycket nöjd när hon o kompisen stupade i säng senare på kvällen.

 

I kväll ska min älskade bror m familj komma! <3 Vi ska bara ses o ha lite lördagsmys. Dom e vid sin båt nu på dagen så vi skippar middag sa vi så kommer dom lite senare. Tänkte göra lite grönsaksstavar o dip o så. Det är ju alltid gott:) Fast e grymt sugen på kräftor så kanske man skulle köpa ett sånt stort pkt? Dom har ett sånt 2 kg´s på konsum för 99:- Skitbilligt ju! OCH dom är goda med;) Hmm...kanske man skulle köpa.

OM Catta o Rickard läser detta INNAN ni kommer så meddelar jag att NEJ jag lovar inte kräftor o jag ska ringa fina Catta o diskutera vad hon tycker vi ska mumsa på i kväll ;) Så det så. E väl bara lite hungrig just nu o då har man en benägenhet att bli sugen på ALLT ju! Hihi. Men här blir d tacos till middag för vi har typ huuur mkt mat som helst kvar sen i går, så d tänker jag inte slänga.

Puss puss, ha en fin underbar lördag! D tänker jag ha - särskilt nu när älsklingen inte jobbar den här helgen :D

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela