Tre prinsessor och vi andra...

"DET ORDNAR SIG"

Falska människor borde inte få finnas :(

Publicerad 2010-10-20 21:02:20 i Allmänt,

Usch va besviken man kan bli på falska människor! Insåg just att jag befunnit mig runt just detta och dessutom litat på dem...sånt gör fan ONT!

Det jävligaste e att jag vet att jag måste ta vissa beslut pga detta, beslut som jag inte hade velat behöva ta :( Beslut som påverkar så mkt. Fan också...känner mig sviken, ledsen o kränkt! Blä blä blä!

Ju mindre man vet desto bättre kanske, men nu vet jag vare sig jag vill eller inte...och sanningen kvarstår att någon jag litade på visade den sidan jag fått höra av andra om men förnekat och helt slagit bort som "dåliga rykten" och "skitsnack" Där ser man hur det kan gå när man försöker lita på människor :(

Usch va ledsen jag blir...så besviken

Kommentarer

Postat av: Jasas

Publicerad 2010-10-20 23:51:37

Usch så hemskt.. ledsen jag blir! :(

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-10-21 08:21:27

Tack vännen, det värmer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

3-barnsmamma bosatt i mörka småland. Älskar livet i dess enkelhet, men har många tankar och funderingar! Skiter i om jag trampar någon på tårna - då får dom blåsa på det onda o traska vidare! I december 2010 gjorde jag en gastric by pass operation och därmed började min livs resa - och nu är jag 68 kg lättare :D Om det och en hel massa funderingar o livet i allmänhet klottrar jag här på bloggen. Jag står på mig, sticker ut och tycker och tänker en hel massa... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela